Klacht De Nederlandse Loterij: Ongewenst telefonisch lastig gevallen

Theo Eising

Ik word op mijn werktefoon lastig gevallen door een callecentrum namens de lotto. Ze willen iemand spreken die ik niet ken over een zogenaamd geselecteerde prijs die gewonnen zou zijn. Hoe komt mijn telefoon nummer in jullie systeem terwijl ik niets met de Lotto te maken heb?

Uitleg en zekerheid dat ik geen slachtoffer ben of wordt van scammen

De Lotto
    Ik vind het vervelend dat u telefonisch lastig gevallen wordt. Het kan zijn dat er ooit een enquete of iets dergelijks is ingevuld met vermelding van het bovengenoemde telefoonnummer, dit kan aan derde doorgegeven worden. Ik heb nu het bovengenoemde telefoonnummer op een lijst geplaatst, zodat er niet meer op dit nummer gebeld mag/kan worden voor marketing doeleinden en/of werving. Ik wil u nog wel meegeven dat het 4 weken kan duren voordat het daadwerkelijk in de administratie is verwerkt. Dus in die tussenliggende periode kunt u misschien nog gebeld worden.

Ik ben mij er van bewust dat u door de situatie ongemak heeft ervaren en bieden u hiervoor mijn excuses aan.

Ik vertrouw erop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Afdeling Nederlandse Loterij
    Afdeling klachten

Ook een klacht indienen over De Nederlandse Loterij?