Klacht De Nederlandse Loterij: Onmogelijke opzegging
Details
De klacht
KLACHT!!! Ik kon eenmalig 2 loten krijgen voor €2, zit ik zonder toestemming vast aan een abbonnement. Ik heb deze op wel drie manieren proberen op te zeggen: via email, online opzegging en telefonisch. Overal staat dat telefonisch het best werkt, dit heb ik zelfs twee keer geprobeerd. De eerste keer werd mij namelijk verteld dat je het niet telefonisch kon opzeggen. Toch staat dit wel heel duidelijk op de site. De tweede keer kreeg ik te horen dat ik een bevestiging zou ontvangen binnen 2,5 week. In plaats daarvan kreeg ik het bericht dat ze het jammer vonden dat ik het abbonnement wou stopzetten, maar dat dit nog niet gebeurd is. Dit antwoord kreeg ik ook terug bij de andere pogingen tot opzeggen. Ik wil onmiddelijk mijn geld terug!De oplossing
Ik wil onmiddelijk €10 die extra van mijn rekening is afgeschreven terug!!!De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.