Klacht De Nederlandse Loterij: Onmogelijke opzegging

# 92056
Muriël

KLACHT!!! Ik kon eenmalig 2 loten krijgen voor €2, zit ik zonder toestemming vast aan een abbonnement. Ik heb deze op wel drie manieren proberen op te zeggen: via email, online opzegging en telefonisch. Overal staat dat telefonisch het best werkt, dit heb ik zelfs twee keer geprobeerd. De eerste keer werd mij namelijk verteld dat je het niet telefonisch kon opzeggen. Toch staat dit wel heel duidelijk op de site. De tweede keer kreeg ik te horen dat ik een bevestiging zou ontvangen binnen 2,5 week. In plaats daarvan kreeg ik het bericht dat ze het jammer vonden dat ik het abbonnement wou stopzetten, maar dat dit nog niet gebeurd is. Dit antwoord kreeg ik ook terug bij de andere pogingen tot opzeggen. Ik wil onmiddelijk mijn geld terug!

Ik wil onmiddelijk €10 die extra van mijn rekening is afgeschreven terug!!!

De Lotto
    Wij betreuren deze situatie ten zeerste! U had bij het eerste verzoek al direct geholpen kunnen worden. Onze excuses hiervoor! Uiteraard zullen wij het geïncasseerde bedrag terugboeken op uw rekening in verband met uw tijdige annulering. Dit betekent dat u niet meespeelt met Lotto.

Ook een klacht indienen over De Nederlandse Loterij?