Opgelost door De Nederlandse Loterij: onrechtmatige incasso

M Haller

Op 30-04-2015 werd er zonder mijn toestemming 12 euro incaseerd van betaalrekening (NL52SNSB0864836090) van mijn minderjarige dochter ( Celina van der Walle. )

Mvg
M.Haller

Ik eis dat het bedrag per omgaande terug wordt gestort aan het rekeningnummer zoals hierboven vermeld.

De Lotto
    Geachte heer Haller,Wij hebben uw reactie via klachtkompas.nl ontvangen. U geeft hierbij aan dat er onrechtmatig inleggeld voor een Lotto-abonnement van uw dochters rekeningnummer is afgeschreven. Graag geven wij u hierop de volgende reactie.Wij hebben uw klacht gecontroleerd en wij hebben vastgesteld dat uw dochters abonnement is opgevoerd naar aanleiding van een straatmarketing-wervingsactie. Wij vinden het vervelend van u te moeten vernemen dat uw minderjarige dochter is aangemeld voor een Lotto-abonnement. Minderjarigen mogen namelijk niet deelnemen aan kansspelen.Om vast te kunnen stellen dat uw dochter minderjarig is zouden wij graag een kopie van haar legitimatiebewijs willen ontvangen. De overige gegevens op het legitimatiebewijs kunt afschermen. Het e-mailadres voor het toesturen van de gevraagde gegevens kunt u opvragen via ons gratis telefoonnummer van onze Klantenservice. Wij zijn van maandag tot en met vrijdag telefonisch bereikbaar op 0800-1501.Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet,Klantenservice Lotto, Afdeling Klachten
    M Haller
    Graag zou ik het emailadres (voor t opsturen van t identiteitsbewijs ter verificatie ) via de klachtenkompas willen ontvangen aangezien ik een fulltime baan heb en overdag niet in de gelegenheid ben om jullie gratis nummer te bellen . mvg Melanie Haller
    De Lotto
    Tel. contact opgenomen met mevr. Haller en emailadres doorgegeven
    De Lotto
    Klacht is afgehandeld en ouder hierover bericht
    netjes afgehandeld

M Haller

Ook een klacht indienen over De Nederlandse Loterij?