Klacht De Nederlandse Loterij: onterechte afschrijving van 20 euro

Klachtnummer
# 75808
Gebruiker
Maria
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Er is 20 euro van mijn bankrekening afgeschreven, terwijl ik daar geen opdracht voor heb gegeven.
Ik heb gelijk naar Lotto gebeld om het te melden, volgens de medewerkster is er
een vergissing gemaakt. De naam en het banknummer kloppen niet
Hierbij stuur ik een kopie van mijn bankpas en I.D. kaart zoals ze gevraagd heeft.

Ik hoop dat dit snel opgelost wordt vr.groet Maria van Gammeren


De oplossing

Geld terug storten

2 reacties

  1. Auteur
    De Lotto
    Datum
    Indien er sprake is van misbruik rekeningnummer en de klacht al bij ons gemeld is, zal het inleggeld uiteraard worden gerestitueerd. Van uit De Lotto wordt er contact opgenomen met de rekeninghouder.
  2. Auteur
    De Lotto
    Datum
    Geachte mevrouw van Gammeren,
    Zou u zo vriendelijk willen zijn de gevraagde documenten naar ons te sturen in plaats van naar deze website?
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice De Lotto, afdeling klachten

Ook een klacht indienen over De Nederlandse Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen