Geachte mevrouw De Groot,
Wij hebben uw klacht via Klachtkompas.nl in goede orde ontvangen. Wij geven u hier graag de volgende reactie op.
Wij hebben uw gegevens gecontroleerd en wij hebben vastgesteld dat uw Lotto-abonnement op 30 december 2015 telefonisch is opgezegd.
Wij hebben naar aanleiding van uw opmerking het online Lotto-opzegformulier getest en wij hebben hierbij geen problemen mogen ervaren. Wel vinden we het jammer dat het u niet is gelukt om uw online-opzegverzoek bij ons in te dienen.
In uw bericht stelt u dat terugbelverzoeken niet worden gehonoreerd. Wij hebben de gegevens gecontroleerd maar wij hebben geen informatie terug kunnen vinden waarom een terugbelafspraak nodig zou zijn. Uw abonnement is immers gelijk beëindigd.
Als laatste willen wij u hierbij onze excuses aanbieden voor het feit dat u onze klantenservicemedewerker als klantonvriendelijk heeft ervaren. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Wij zullen het betreffende gesprek naluisteren én mocht het noodzakelijk zijn zullen wij de betreffende medewerker hierop aanspreken.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
De Lotto Klantenservice, afdeling Klachten