Klacht De Nederlandse Loterij: Te veel geïncasseerd

Klachtnummer
# 94170
Gebruiker
Nath
Datum
3 reacties

Details

De klacht

KLACHT. Ik kon eenmalig 3 loten krijgen voor €2, er is zonder mijn toestemming ineens €15 van mijn rekening afgeschreven, zonder uitleg waarom. Ik heb dit al geprobeerd terug te boeken naar mijn rekening, wat niet is gelukt, contact met de bank gehad en volgens hun moet ik echt bij de lotto zijn. Vervolgens lotto meerdere keren gebeld maar geen gehoor.

De oplossing

Ik wil het gehele bedrag terug en mij afmelden van de lotto

3 reacties

  1. Auteur
    De Lotto
    Datum
    Wij betreuren het dat u niet eerder contact heeft opgenomen met De Lotto. Wij hadden u de opbouw van het incasso kunnen uitleggen. U heeft ons via internet uitgenodigd om u een aanbieding te doen. We zullen de bandopname van de door u goedgekeurde overeenkomst naar u toesturen, zodat u zelf de afspraken kunt naluisteren. 3 loten a € 2,- per lot per trekking en drie maanden 50% korting op het inleggeld. Wij zijn dan ook van mening aan onze afspraken te hebben voldaan.
  2. Auteur
    Nath
    Datum
    Ik heb meerdere malen gebeld maar kreeg geen gehoor, de da,e die mij heeft gebeld had dit duidelijk moeten uitleggen, want dan had ik meteen nee gezegd.
  3. Auteur
    De Lotto
    Datum
    We hebben de bandopname waarop u akkoord geeft, ter controle naar uw emailadres toegestuurd. Ook worden deze afspraken nog eens op de bevestiging herhaald.

Ook een klacht indienen over De Nederlandse Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen