Klacht De Nederlandse Loterij: terreur

Klachtnummer
# 470604
Gebruiker
gewoontjes
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik ben nu een keer of 60 gebeld door dit bedrijf ? in twee maanden meestal neem ik niet op maar als ik dan opneem wordt de hoorn erop gegooid. Bel-me-niet register helpt niet. Hoofdprijzen vallen meestal niet...? IK wil dat dit figuur zijn baan gaat verliezen !, dat de organisatie verkocht wordt zodat prijzen misschien wel uitgekeerd gaan worden, nu zijn ze zelfregulerend net zoals the cover-ment.

De oplossing

Een ontslag van deze persoon/personen, een serieus onderzoek !

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

De Nederlandse Loterij is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over De Nederlandse Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen