Klacht De Nederlandse Loterij: verkeerd gebruik rekeningnummer

Klachtnummer
# 124166
Gebruiker
Sophie
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Beste Meneer/Mevrouw,

Op 18 augustus j.l is er met het rekeningnummer van de lotto
10 euro van mijn bankrekening afgeschreven voor een lotto-lot, zonder dat ik daarvoor ooit een machtiging heb gegeven. Daarnaast is er een incasso in gang gezet die ik graag z.s.m stop wil zetten. Ik heb een medewerker van jullie bedrijf gesproken en zij heeft mij uitgelegd dat iemand, dan wel per ongelijk of express mijn bankrekeningnummer aan jullie heeft doorgegeven onder zijn of haar naam.

Jullie snappen dat ik graag mijn geld terug wil, de incasso wil stopzetten en een garantie wil dat dit nooit meer gebeurd. (zie mail, vandaag verzonden naar klachten@lotto.nl)
Gr, N.

De oplossing

Ik wil mijn geld terug en de incasso per direct stopzetten.

1 reactie

  1. Auteur
    De Lotto
    Datum
    Geachte mevrouw Van Essen,

    Wij hebben de benodigde documenten, zoals door ons verzocht, ontvangen en zullen het probleem per direct oplossen.
    U ontvangt hiervoor een terugkoppeling op de door u, naar ons verzonden email.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice De Lotto, Afdeling Klachten

Ook een klacht indienen over De Nederlandse Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen