Klacht De Nederlandse Loterij: vervelende verkooptelefoontjes

# 332039
Marianne

Continu gebeld met verkooppraatjes. Ik doe af en toe mee, zonder abonnement. Dat wil ik ook zo houden, en heb dit al meermaals aangegeven.

Stoppen met deze verkooptelefoontjes

De Lotto
    Beste mevrouw Effting,

Allereerst mijn excuses dat u ongewenst bent gebeld door Nederlandse Loterij. Ik kan me voorstellen dat u dit als vervelend ervaart.

Naar aanleiding van uw verzoek, heb ik uw telefoonnummer geblokkeerd voor het ontvangen van gesprekken van Nederlandse Loterij voor commerciële doeleinden.

Houdt u alstublieft rekening met een verwerkingsperiode van 4 weken, het kan dus voorkomen dat u in de tussentijd nog gebeld wordt. Bij voorbaat dank voor uw begrip.

Om ervoor te zorgen dat u niet meer ongevraagd gebeld wordt door bedrijven waar u klant bent (geweest), kunt u gebruik maken van uw Recht van Verzet.

Voor verdere toelichting verwijs ik u ook graag naar ons privacy statement en de website van het Bel-me-niet-register: www.staatsloterij.nl/privacy www.bel-me-niet.nl

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wens u veel geluk.

Nederlandse Loterij
    Afdeling Klachten

Ook een klacht indienen over De Nederlandse Loterij?