Klacht De Nederlandse Loterij: vervelende verkooptelefoontjes

Klachtnummer
# 332039
Gebruiker
Marianne
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Continu gebeld met verkooppraatjes. Ik doe af en toe mee, zonder abonnement. Dat wil ik ook zo houden, en heb dit al meermaals aangegeven.

De oplossing

Stoppen met deze verkooptelefoontjes

1 reactie

  1. Auteur
    De Lotto
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw Effting,


    Allereerst mijn excuses dat u ongewenst bent gebeld door Nederlandse Loterij. Ik kan me voorstellen dat u dit als vervelend ervaart.

    Naar aanleiding van uw verzoek, heb ik uw telefoonnummer geblokkeerd voor het ontvangen van gesprekken van Nederlandse Loterij voor commerciële doeleinden.

    Houdt u alstublieft rekening met een verwerkingsperiode van 4 weken, het kan dus voorkomen dat u in de tussentijd nog gebeld wordt. Bij voorbaat dank voor uw begrip.

    Om ervoor te zorgen dat u niet meer ongevraagd gebeld wordt door bedrijven waar u klant bent (geweest), kunt u gebruik maken van uw Recht van Verzet.

    Voor verdere toelichting verwijs ik u ook graag naar ons privacy statement en de website van het Bel-me-niet-register: www.staatsloterij.nl/privacy www.bel-me-niet.nl

    Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wens u veel geluk.

    Met vriendelijke groet,
    Nederlandse Loterij
    Afdeling Klachten

Ook een klacht indienen over De Nederlandse Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen