Klacht De Nederlandse Staatsloterij : account geblokkeerd door onduidelijkheid

Klachtnummer
# 508025
Gebruiker
Nick
Datum
0 reacties

Details

De klacht

bij het aanvragen van een uitbetaling, werd gevraagd om een leeftijdsverificatie. wanneer ik probeer in te loggen, kreeg ik de melding dat mijn account geblokkeerd is.
hierna de klantenservice gebeld waarna ik een wachttijd heb met 30!? wachtenden voor mij.
graag een oplossing.

De oplossing

ik wil dat mijn geld uitbetaald wordt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat De Nederlandse Staatsloterij hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over De Nederlandse Staatsloterij ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen