Klacht De Nederlandse Staatsloterij : Afmelden automatische deelname binnen 14 dagen niet mogelijk

Klachtnummer
# 462265
Gebruiker
G.Twilt
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wat een waardeloze actie. Stom kraslot gebruikt (3 juli)dat ik bij aankoop van een artikel van JBL kreeg en aangemeld in de verwachting 5 x 1/5 lot te Krijgen, blijkt dat ik mezelf verbonden heb aan de automatische deelname van de staatloterij. Dit was zeer zeker niet de bedoeling. Nadat ik eerst heel lang aan de telefoon heb gehangen in de wachtstand blijkt dat ik moet wachten tot de 14 dagen voorbij zijn en een mail krijg van de staatsloterij dan pas kan ik me afmelden.... Ik ben dan op vakantie en moet dus voor de staatsloterij mijn mail in de gaten houden. Bizar.. volgens mij moet ik mij binnen de 14 dagen gewoon af kunnen melden.

De oplossing

Ik wil dat mijn afmelding NU wordt geaccepteerd

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat De Nederlandse Staatsloterij hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over De Nederlandse Staatsloterij ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen