Klacht De Nederlandse Staatsloterij : Agressieve en misleidende verkoopmethode.

M.A. Berkers-Verbruggen

Agressieve verkoopmethode aan de telefoon. Ik ben gebeld door staatsloterij met de mededeling dat ik zoals een aantal mensen in mijn woonplaats geselecteerd ben door de staatsloterij omdat ik blij zal zijn als ik een prijs heb gewonnen van een aantal miljoenen. Ik heb op dat moment direct in het gesprek aangegeven dat ik niets wil kopen, maar de persoon blijft dan doorpraten en laat het gesprek lijken alsof je iets gewonnen hebt. Hele smerige manier om mensen te misleiden. Ook als je herhaaldelijk aangeeft dat je geen loten wil kopen blijft ze doordrammen dat je blij moet zijn met de gift van 5 x 1/5 loten als je een lot koop van €17,50 en maandelijks opzegbaar. Ik heb tot slot nogmaals aangegeven "dit wil ik niet" en het gesprek beëindigd.
Dit soort acties moet gestopt worden omdat mensen de indruk kunnen krijgen dat ze winnaar zijn terwijl het om gewone ordinaire verkoop gaat.

Mensen die aangeven dat ze niets willen kopen respecteren en niet langer doordrammen doen alsof je winnaar bent, mensen negeren.

Wij vinden dat De Nederlandse Staatsloterij hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over De Nederlandse Staatsloterij ?