Opgelost door De Nederlandse Staatsloterij : AH en Bruna kunnen/willen prijs van 500 niet uitkeren.

Velobor

Voor 1 oktobertrekking los lot gekocht bij AH.
500 euro gewonnen.
Achter op lot staat: "Prijzen tot en met € 600,- kunnen worden geïnd bij alle Staatsloterij
verkooppunten."
AH Roostenlaan Eindhoven(850 m ): "Wij zijn niet geautoriseerd om een prijs van 500 euro uit te betalen. Wellicht Kan het wel bij Bruna Leenderweg Eindhoven"(1900 m)
Dat leek mij wel handig, want die Bruna is ook een ING servicepunt waar ik mijn prijs meteen op mijn rekening kon storten.
Bruna: "het systeem geeft aan dat wij zo'n bedrag niet mogen uitbetalen."
De zee behulpzame dame van de Bruna heeft vervolgens gebeld met de Staatsloterij.
Na lang wachten werd er pas opgenomen door iemand die na lang uitzoeken als enige oplossing de mogelijkheid aangaf dat het lot kon worden ingeleverd bij Tabakszaak Dillen in Veldhoven op 11 km afstand van mijn adres in een voetgangersgebied van een winkelcentrum met betaald parkeren. Wat klantonvriendelijke organisatie die zich niet aan eigen voorwaarden houdt.

Probleemloze uitbetaling in de buurt. Of kostenloze afhandeling via post of e-mail voor overmaken prijs op mijn rekening.

Wij vinden dat De Nederlandse Staatsloterij hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

De Nederlandse Staatsloterij
    Geachte heer/mevrouw Agterkamp,

Naar aanleiding van uw bericht bevestig ik hierbij dat wij zojuist telefonisch contact hebben gehad en dat ik uw bericht heb doorgezet naar de desbetreffende afdeling zodat er contact kan worden opgenomen met de betreffende verkooppunten. U ontvangt bericht zodra dit is gebeurd.

Mijn oprechte excuses voor hetgeen zich heeft voorgedaan.

Eva de Bruin
    Team Webcare Staatsloterij
    Nog geen concreet resultaat
    Velobor
    Of het nu de bemoeienis van de Staatsloterij of het gewijzigd inzicht van AH is, is voor mij niet na te gaan. Ik ben tevreden over het resultaat

Velobor

Ook een klacht indienen over De Nederlandse Staatsloterij ?