Klacht De Nederlandse Staatsloterij : De website van de Staatsloterij was alsmaar niet beveiligd, maar toen ineens was hij wel beveiligd.

W. Poelmans

donderdag 18 juni 2020:
WEBSITE STAATSLOTERIJ NIET BEVEILIGD.
Als enige van de 7 deelnemers/merken van Nederlanse loterij heeft de Staatsloterij een niet-beveiligde website.
Op Klachtenkompas las ik zojuist, dat mw. Richters deze kwestie al verschillende keren heeft aangekaart bij de Klantendienst, zo liet zij weten op 31 mei 2020. Maar er werd nauwelijks op gereageerd, en al helemaal werd er niets aan gedaan: geen enkele verbetering, en al zeker niet een wel-beveiligde website.
Ik vind het een ZEER KWALIJKE ZAAK, dat de website van de Staatsloterij nog altijd maar niet beveiligd is.
N.B.: toen ik daarnet tussendoor nog maar weer eens de website aanklikte, was hij ineens WEL beveiligd. Terwijl ik hiervoor zeker 10 keer of meer iedere keer op een onbeveilgde site van de staatsloterij terecht kwam.
Het lijkt wel, of er iemand met mijn klacht meegelezen heeft en toen de zaak meteen maar even heeft opgelost. Dit klinkt wel leuk, vind ik, maar erg waarschijnlijk is dat natuurlijk niet.
Het zou misschien kunnen zijn dat de website uiteindelijk, als je maar lang genoeg bezig blijft, toch op een of andere manier van een onbeveiligde modus in een beveiligde modus terecht komt.
En ik hoop van harte, dat die wel-beveiligde modus nu ook zo gaat blijven.
Een tweede punt nog, dat toch nu nog overblijft ook al was de website dan daarnet ineens wel beveiligd:
ik vind het nergens op lijken, dat mw. Richters destijds door de Klantendienst van de Staatsloterij.Nedelandseloterij zo met een kluitje het riet is ingestuurd. daar zou best een bloemetje naar toe mogen.

mijn klacht en de opgetreden verandering publiceren.

Wij vinden dat De Nederlandse Staatsloterij hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over De Nederlandse Staatsloterij ?