Klacht De Nederlandse Staatsloterij : Door fouten van medewerkers mis ik mijn gratis loten

Klachtnummer
# 270678
Gebruiker
Johanna?
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Toen ik telefonisch ging opzeggen, werd mij een aanbieding gedaan om mee te spelen met 3 1/5 loten en dan zou ik 5 maanden 1 1/5 loten gratis krijgen. Dat gebeurde dus niet, weer gebeld en nu zou ik het 10 maanden gratis krijgen, gebeurde weer niet. Weer gebeld om op te zeggen, maar nu echt, de jongen aan de telefoon vond dat ik nog wel recht had op de 2 gratis loten, maar hij kreeg het niet voor elkaar bij zijn meerdere. Ik heb 25 jaar lang automatisch meegespeeld en nooit meer gewonnen als af en toe je lot terug en dan krijg je er dit voor terug. Zeer klantonvriendelijk die Staatsloterij!

De oplossing

Ze hadden gewoon die gratis loten moeten geven

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat De Nederlandse Staatsloterij hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over De Nederlandse Staatsloterij ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen