Klacht De Nederlandse Staatsloterij : Fluiten naar je centen

Klachtnummer
# 407415
Gebruiker
Girafpas
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ook ik was net te laat met inwisselen. Ik had er totaal niet bij stilgestaan dat een lot na een jaar verloopt. Anders had ik m wel meteen ingewisseld. Anderhalve maand te laat en daaag prijs. Het was een leuke prijs daarom had ik m in mijn kluisje gedaan en even vergeten door omstandigheden. Ik vind het belachelijk dat je prijs verloopt.

De oplossing

Van mijn part administratiekosten eraf maar ik zou het zeer op prijs stellen als ik nog (een deel van) mijn prijs zou krijgen. Al was het in de vorm van nieuwe staatsloten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat De Nederlandse Staatsloterij hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over De Nederlandse Staatsloterij ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen