Klacht De Nederlandse Staatsloterij : geen lot ontvangen voor 10 11 wel afgeschrven vad de bankrekening

Klachtnummer
# 280042
Gebruiker
botje
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Geen lot ontvangen voor de trekking van 10 11 2017 het bedrag is wel van mijn bankrekening geschreven

De oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat De Nederlandse Staatsloterij hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    botje
    Datum
    is opgelost heb op gezegt

Ook een klacht indienen over De Nederlandse Staatsloterij ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen