Opgelost door De Nederlandse Staatsloterij : Geen mail, geen oudejaarsloten, wel geld afgeschreven

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 91049
Gebruiker
Puk
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Op oudjaarsdag heb ik twee halve loten online gekocht. Ik zou een mail krijgen, die heb ik niet gehad. Op "mijn staatsloterij" stond niets bekend over het kopen van loten, maar het vreemde is dat het bedrag wel gelijk van mijn rekening is afgehaald. Ik heb de dag er na uren aan de telefoon gezeten om de klantenservice te bereiken. Toen het mij uiteindelijk gelukt was, werd mij doodleuk gezegd dat zij niets voor mij konden betekenen. Ik moest maar een mail sturen maar het zou wel zeker vier weken gaan duren dat ik bericht op mijn mail zou mogen ontvangen. Of ik mijn geld terug zou krijgen kon de mevrouw van de klantenservice mij niet garanderen. Ik vind dit te zot voor woorden. Dat er een storing is dat zij zo, maar ik wil gewoon mijn geld terug. Geen loten gehad, maar wel betaald!! Ik vind het te zot voor woorden dat het wel van mijn bankrekening is afgehaald!!

De oplossing

Mijn geld terug!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat De Nederlandse Staatsloterij hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

5 reacties

  1. Auteur
    Puk
    Datum
    Afgelopen dinsdag toch maar weer de klantenservice gebeld. Ik zou een mail krijgen dat het geld teruggestort zou worden. Volgens de Staatsloterij zijn er nadien toch nog loten toegekend, echter ik heb geen loten en op mijn staatsloterij is ook niets bekend van loten. En ik hoef geen loten meer als de trekking al is geweest. Waar slaat dit op. Geen mail gehad en er is ook niets teruggestort. Krijg er toch wel een heel raar onderbuik gevoel van. Gaat de staatsloterij zo met de mensen hun geld om.
  2. Auteur
    De Nederlandse Staatsloterij
    Datum
    Geachte mevrouw De Jong,
    naar aanleiding van ons telefonisch contact en de hierover verstuurde e-mail sluit ik deze melding af. Met vriendelijke groet,Jan Peter Leentfaar
    Klantenservice Staatsloterij
  3. Auteur
    Puk
    Datum
    Er was n.a.v. een telefoon van de Staatsloterij en een bevestigingsmail bevestigd dat ik mijn geld terug zou krijgen. Tot de dag van vandaag nog geen geld teruggestort gekregen.!! En nu verder....?
  4. Auteur
    De Nederlandse Staatsloterij
    Datum
    Ik heb een en ander voor u nagekeken en gezien dat u via de e-mail bent geïnformeerd dat het verzoek in gang gezet. Hierin is ook vermeld dat u het bedrag binnen enige tijd zult terugontvangen op uw bankrekening. Het verzoek ligt nu bij de financiële afdeling, u kunt het bedrag binnen drie weken op uw rekening verwachten.
  5. Auteur
    Puk
    Datum
    Het duurde even maar het geld is geretourneerd. Al moest ik daar wel enige moeite voor doen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Puk
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over De Nederlandse Staatsloterij ?