Klacht De Nederlandse Staatsloterij : geen staatslot gekregen maar wel betaald

Klachtnummer
# 453515
Gebruiker
Louise
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Via mijn Wallet een 1/5 staatslot van 3 euro gekocht voor de trekking van 10 juni, maar nooit een staatslot in de mail gekregen. Nu zag ik vanmiddag bij check uitslag het volgende. Helaas, je speelde niet mee met de trekking van 10 juni 2020. Naar aanleiding van het voorgaande mijn mail gecheckt en idd geen staatslot in de mail ontvangen......

De oplossing

Een gepaste oplossing bedenken!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat De Nederlandse Staatsloterij hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over De Nederlandse Staatsloterij ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen