Klacht De Nederlandse Staatsloterij : ID nodig opzeggen account

Klachtnummer
# 511673
Gebruiker
Malistix
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Voor het opzeggen van mijn account moet ik een ID inscannen. Ik zit in verband met covid thuis dus dit is sowieso lastig zonder scanner.

Echter voel ik mij niet veilig bij het delen van mijn ID als ik dit ergens anders is dan bij de gemeente of overheidsinstantie.

Ik weet dat de staatsloterij onderdeel is van de staat, maar dit vind ik toch wel anders. Ik wil mijn account opzeggen zonder het in leveren van een ID.

De oplossing

Account direct verwijderen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat De Nederlandse Staatsloterij hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over De Nederlandse Staatsloterij ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen