Klacht De Nederlandse Staatsloterij : Ik ben misleid zoals velen met mij.

van IJzendoorn

Misleiding door de staatsloterij. Mijn naam is G.A. van IJZENDOORN email info@kassasysteem.nl tel.nr. 0626544430.

Ik ben het roerend een met JL ter Hoeven. Ik ben ook al vanaf 4 Juni 2017 bezig. Ik heb toen een aangetekende brief verstuurd met de mededeling dat ik als trouwe deelnemer misleid ben zowel van jaar 2000 t/'m 2007 inclusief. Koninginnedag loterij. Tevens ben ik misleid met de goed maak loterij. Gelukkig heb ik hier niet aan deel genomen omdat ik een voorgevoel had wat ook terecht bleek. Na veel telefoontjes en mails krijg gewoon geen reactie terug terwijl ze dit wel beloven te doen binnen 10 dagen. Ik sta op het punt om een advocaat in handen te nemen en alles op sociale media te zetten. Hoe gaan we dit oplossen?

Ik eis mijn inleg geld terug vanaf jaar 2000 t/'m 2007 inclusief Koninginnedag loterij.

Wij vinden dat De Nederlandse Staatsloterij hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

van IJzendoorn

Geachte lezer,

Hoezo is mijn klacht bijna verlopen. Dit slaat nergens op omdat ik al maanden bezig ben om antwoord te krijgen van de STAATSLOTERIJ. Ik heb afgelopen week via de ombudsman eindelijk antwoord gehad en een link gekregen om mijn klacht kenbaar te maken bij de STAATSLOTERIJ en dit heb ik ook afgelopen week gedaan ( dit had ik al 4 Juni 2017 gedaan via een aangetekende brief die jullie zeker hebben ontvangen en ook nog gemaild naar een medewerker van jullie genaamd Mevr. Montana). Het is wel heel makkelijk om zo met een trouwe deelnemer ( al langer dan 25 jaar automatisch ) om te gaan. Ik verwacht dan ook een fatsoenlijk antwoord op mijn klacht en bij deze verleng ik mijn KLACHT tot de eeuwigheid tot ik antwoord heb ontvangen op mijn aangetekende brief van 4 Juni 2017. En dat deze met spoed behandeld wordt en dat ik binnen 10 dagen na nu antwoord heb.

Ik hoop zo dat ik duidelijk ben en dat er nu zeker wel actie hierop ondernomen wordt.

Met vriendelijke groet.

G.A. van IJzendoorn

Ook een klacht indienen over De Nederlandse Staatsloterij ?