Wij vinden dat De Nederlandse Staatsloterij hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht De Nederlandse Staatsloterij : Ik ben misleid zoals velen met mij.
Details
De klacht
Misleiding door de staatsloterij. Mijn naam is G.A. van IJZENDOORN email info@kassasysteem.nl tel.nr. 0626544430.Ik ben het roerend een met JL ter Hoeven. Ik ben ook al vanaf 4 Juni 2017 bezig. Ik heb toen een aangetekende brief verstuurd met de mededeling dat ik als trouwe deelnemer misleid ben zowel van jaar 2000 t/'m 2007 inclusief. Koninginnedag loterij. Tevens ben ik misleid met de goed maak loterij. Gelukkig heb ik hier niet aan deel genomen omdat ik een voorgevoel had wat ook terecht bleek. Na veel telefoontjes en mails krijg gewoon geen reactie terug terwijl ze dit wel beloven te doen binnen 10 dagen. Ik sta op het punt om een advocaat in handen te nemen en alles op sociale media te zetten. Hoe gaan we dit oplossen?
De oplossing
Ik eis mijn inleg geld terug vanaf jaar 2000 t/'m 2007 inclusief Koninginnedag loterij.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.