Klacht De Nederlandse Staatsloterij : Ik heb voor 30 euro een niet te innen oudejaarslot gekocht.

content Niet opgelost
vanBreda1

Op 29 december 2017 kocht ik bij Kruidvat een oudejaars lot zoals ik al jaren lang deed maar nog nooit bij Kruidvat. Ik ben dan ook zeer onaangenaam verrast met de problemen die het innen van mijn prijs geven. Eerst werd ik van de Kruidvat naar andere verkoop punten gestuurd om van daar weer onverrichte zaken terug gestuurd te worden naar de Kruidvat die mijn lot niet kunnen scannen en dus ook niet uitbetalen. Van het kastje naar de muur. Uiteindelijk kreeg ik een briefje met daarop aanwijzingen en een telefoonnummer. Na telefonisch contact met de klantenservice van de staatsloterij ben ik nog meer verbaasd over alle handelingen die ik zou moeten doen om mijn prijs te krijgen. Het aangetekende versturen kan ik nog begrijpen maar naast al de persoonlijke gegevens en bankrekeningnummer moet ik ook nog een kopie van mijn paspoort mee sturen dat gaat toch echt te ver. Hoe vaak worden wij consumenten gewaarschuwd om vooral nooit dit soort gegevens aan derden te verstrekken en vooral geen kopie van een paspoort aan vreemden te geven.
Maar uiteindelijk ben ik vooral ontstemd over het feit dat ik allerlei handelingen zou moeten doen waar ik helemaal geen zin in heb om mijn prijs te kunnen innen.
Staatsloterij verkoopt de loten wel via kruidvat maar kruitvat kan mijn lot niet scannen en ook niet uitbetalen.
Ik heb al verschillende keren een mail naar de staatsloterij gestuurd maar zij vinden dat ze er niets aan kunnen doen

Een nieuw en dan ook Echt lot en geen oninbare kassabon want dat was mijn oudejaarslot gewoon een kassabon in een oudejaarsenvelopje.

Wij vinden dat De Nederlandse Staatsloterij hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

vanBreda1
Ik heb geen oplossing aangeboden gekregen de staatsloterij blijft bij de eerste optie en die is dat ik allerlei handelingen zou moeten doen waar ik totaal niet achter sta en ook geen zin in heb. Als ik een staatslot koop verwacht ik niet in zo'n slepende affaire terecht te komen. Zij gijzelen op deze manier mijn prijs die eigenlijk zonder problemen uitgekeerd zou moeten kunnen worden.

Ook een klacht indienen over De Nederlandse Staatsloterij ?