Klacht De Nederlandse Staatsloterij : ik wil mijn geld retour van de staatsloterij

Klachtnummer
# 508657
Gebruiker
PastaVlieg#909
Datum
0 reacties

Details

De klacht

log-in om loten te kopen, krijg ik te horen dat mijn account is geblokkeerd.
Geen contact met de klantenservice te krijgen wegens drukte en een storing. Moest mijn leeftijd worden gecontroleerd via IDIN, terwijl ik al jaren automatisch mee speel.
Er staat wel €60,- in mijn Wallet. kan ik naar fluiten dus.

De oplossing

Dat de staatsloterij dit netjes oplost en in hun administratie mijn leeftijd controleren en mijn account deblokkeren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat De Nederlandse Staatsloterij hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over De Nederlandse Staatsloterij ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen