Klacht De Nederlandse Staatsloterij : Mensen zolang mogelijk aan een abonnement koppelen

Klachtnummer
# 408430
Gebruiker
Woust
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In november ben ik weer een abonnement aangegaan voor 1 lot per maand. Een beetje onder druk van iemand die bij ons plaatselijke supermarkt stond. Ik kreeg nog een extra lot. Heel aantrekkelijk natuurlijk.
Ik kon het ook weer opzeggen gelijk erna. Maar wat blijkt; de trekking was 10 december. Ik heb het schriftelijk opgezegd op 10 december. Toen kreeg ik een e-mail dat het in behandeling was en dat het wel 10 werkdagen kon duren. De andere dag gebeld en toen zeiden ze dat ik 1 dag te laat was en dat de incasso voor 31 dec. Al onderweg was. Deze heb ik gelijk gestorneerd want hij was al afgeschreven voor de trekking van 31 december.heel slim van de staatsloterij. Maar met zo,n instantie wil ik niet in zee gaan.

De oplossing

Alleen maar m,n abonnement opzeggen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat De Nederlandse Staatsloterij hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over De Nederlandse Staatsloterij ?