Klacht De Nederlandse Staatsloterij : Mijn geld terug!

Klachtnummer
# 500982
Gebruiker
Jaap Pels
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik had abussiefelijk een bedrag van 50 euro overgemaakt naar de staatsloterij om in mijn walled te plaatsen.
Dit ging fout, ipv de walled belandde het op de staatsloterij zelf.
Ik heb nu een keer of vier hierover gebeld maar nog steeds geen resultaat!
Steeds zeggen ze dat het geregeld zal worden maar nu (6 december) van af 16 september is er nog niets teruggeboekt!
Ik wil gewoon mijn betaalde geld terug, ik vind het een schande dat het zolang moet duren.

De oplossing

mijn geld terug eisen en andere waarschuwen voor dit soort praktijken bij de staatsloterij....

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat De Nederlandse Staatsloterij hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over De Nederlandse Staatsloterij ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen