Klacht De Nederlandse Staatsloterij : Misleidende verkoopmethode

Klachtnummer
# 498516
Gebruiker
E Comello
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn zoon van 16 jaar is een lidmaatschap aangesmeerd! Inmiddels is het bedrag wel teruggeboekt na bellen klantenservice. Op een misleidende wijze heeft diegene zijn bankrekening ontfutselt (Hij zou wat gewonnen hebben). Een bijna agressieve verkoopmethode!

De oplossing

Medewerkers moeten duidelijk vermelden wie ze zijn en vooral naar de leeftijd informeren! Beleefd blijven!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat De Nederlandse Staatsloterij hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over De Nederlandse Staatsloterij ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen