Klacht De Nederlandse Staatsloterij : misleiding via telefoon

Klachtnummer
# 513118
Gebruiker
Fijten1
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik ben vandaag benaderd door de staatsloterij dat ik ben geselecteerd om een gratis lot te krijgen. Na een hele reeks persoonlijke informatie te hebben doorlopen zou de recorder aangaan en mocht ik alleen nog maar op ''Ja'' beantwoorden. Vóór dit moment ging komen wilde ik nog even duidelijk bevestigd hebben dat ik niet automatisch zou meespelen. Hier werd overheen gepraat als brugman en deed net of er niet aan de hand was, maar dat ik maandelijks kon opzeggen. Dus tot 2 x toe dezelfde vraag te stellen en een duidelijk ja of nee te krijgen, bleek dat ik was verwikkeld in een toezegging voor een abbonnement. Toen ik hierop 2 x aangaf dit niet te willen, benadrukte de dame in kwestie voor de 3e keer dat ik op ieder gewenst moment kon opzeggen. Hierop moest ik wel boos reageren dat ik NIET van hun diensten, gratis lot etc gebruik wil maken. Zeer slechte marketing.

De oplossing

Ik wil dat dit soort praktijken niet meer mogen kunnen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat De Nederlandse Staatsloterij hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over De Nederlandse Staatsloterij ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen