Klacht De Nederlandse Staatsloterij : misleiding

Klachtnummer
# 417367
Gebruiker
Sonja8484
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Wij spelen al zo lang ik me kan herinneren mee met de staatsloterij, het hele jaar lang.

Nu ben ik door mijn zoon gewezen op Club staatsloterij, hier zouden wij veel punten op moeten hebben aangezien we al zo lang meespelen.

Maar nu log ik in en zie ik dat er geen punten op mijn account staan alleen de welkomstpunten. Hoe kan dit nou, speel al zo lang mee en geen punten?

Had hiervoor nog nooit van club staatsloterij gehoord en voel me opgelicht dat ik niet automatisch mee 'spaar'.

Ik hoop dat dit opgelost kan worden want zo ben ik er zeker niet blij mee.


Met vriendelijke groet,
Carla

Gewenste oplossing

alsnog punten toekennen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat De Nederlandse Staatsloterij hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over De Nederlandse Staatsloterij ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen