Klacht De Nederlandse Staatsloterij : Niet ontvangen bol.com bon

Klachtnummer
# 513612
Gebruiker
Femke
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb mee gedaan met de trekking van 10 december met de bol.com actie. Echter heb ik de bol.com bon niet ontvangen. Voor ik mee ging spelen heb ik via de chat op facebook gevraagd of ik ook voor een mand mee kon spelen en dan opzeggen. Er werd mij verteld dat dit kon en ik na één gelukte incasso de bol.com bon binnen twee weken toegestuurd zou krijgen. De bon is nog steeds niet ontvangen ik heb weer contact gezocht op de chat en wordt er verteld dat ik langer lid had moeten blijven om in aanmerking te komen voor de bon. Er is mij via de chat toen der tijd echter wat anders bevestigd tot 2x toe.

De oplossing

Ik wil alsnog de bol.com bon van 25 euro ontvangen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat De Nederlandse Staatsloterij hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over De Nederlandse Staatsloterij ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen