Klacht De Nederlandse Staatsloterij : onbeschofte behandeling door telemarketier

Anoniem

Op facebook meegedaan met een puzzeltje. Werd daarna gebeld door een man die heel snel sprak. Maakte hem attent op het bel-me-niet register maar dat gold niet omdat ik mee had gedaan aan het puzzeltje. Oke zij ik en daarna deed hij een het voorkomen of ik een leuke prijs had gewonnen: echter was gewoon een verkoop van vast meespelen maandelijks. Ik gaf dat ik het een verkapt verkoopverhaal vond en daarop beëindigde hij het gesprek door door mij heen te praten over het verplichte bandje dat ze moeten melden en kapte het gesprek dus echt af zonder dat ik ja of nee had gezegd. Ik vind dit meer dan onbeschoft en zijn vlotte spreken maakt dat je echt goed moet luisteren naar wat er gezegd wordt. voor ouderen niet te doen. Ik vind dit ernstig voor een Staats....bedrijf.

excuus en verbetermaatregelen tav soort personeel dat men laat bellen

Wij vinden dat De Nederlandse Staatsloterij hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

De Nederlandse Staatsloterij
    Geachte mevrouw De Bruijn,Naar aanleiding van uw klacht heb ik u geprobeerd te bellen, maar heb ik u helaas niet kunnen spreken. Wij hebben het gesprek wat u heeft gehad met een van onze medewerkers beluisterd en wij willen u onze welgemeende excuses aanbieden voor de manier waarop u te woord bent gestaan. We hebben geconstateerd dat de medewerker zich niet houdt aan onze richtlijnen met betrekking tot telefonische verkoop. Hij ging niet in op uw kritiek, iets waar wij juist veel waarde aan hechten om onze dienstverlening te kunnen verbeteren en u met een goed gevoel de verbinding te kunnen verbreken. Wij hebben de medewerker aangesproken op de manier waarop hij u te woord heeft gestaan en dat hij meer een luisterend oor moet bieden aan mensen met een weerwoord en kritische vragen dient te beantwoorden. Mocht u nog vragen hebben, vernemen wij dit graag. Indien u het wenst kunnen wij u ook telefonisch te woord staan om meer uitleg te geven.Met vriendelijke groet,Edwin van der Sman
    Klantenservice Nederlandse Staatsloterij

Ook een klacht indienen over De Nederlandse Staatsloterij ?