Klacht De Nederlandse Staatsloterij : oneerlijkheid

loterij

Al jaren spelen we mee en we dachten dat dit een eerlijke loterij was. niet dus.
jammer!!!!!!!!!!!!!!

compensatie is op zijn plaats denk ik

Wij vinden dat De Nederlandse Staatsloterij hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

De Nederlandse Staatsloterij
    Geachte heer Van de Reep,Dank voor uw bericht. Ik begrijp dat u heeft kennis genomen van de uitspraak van de Hoge Raad, op 30 januari j.l. De rechter heeft geoordeeld dat de Staatsloterij van 2000 tot en met 2007 misleidende mededelingen heeft gedaan over het gegarandeerd zijn van de prijzen, de hoogte van de winkansen en het aantal grote prijzen per trekking. De Nederlandse Staatsloterij betreurt het dat er naar aanleiding van deze uitingen bij haar spelers onduidelijkheid is ontstaan. De Staatsloterij heeft overigens deze werkwijze in 2008 al aangepast en trekt sindsdien alleen nog uit de verkochte loten.Ik hoop u hiermee voldoende duidelijkheid te hebben gegeven. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u contact opnemen met de Klantenservice. U kunt ons bellen op het gratis telefoonnummer 0800 - 023 13 03. Wij zijn u van maandag tot en met vrijdag tussen 08.30 en 21.00 uur graag van dienst.Met vriendelijke groet,Jan Peter Leentfaar
    Klantenservice Staatsloterij
    loterij
    duidelijkheid gegeven maar geen compensatie.
    De Nederlandse Staatsloterij
    Geachte heer Van de Reep,Helaas kunnen we hier nog geen antwoord op geven. De uitspraak betekent namelijk niet dat er automatisch recht ontstaat op compensatie of schadevergoeding. In de komende periode wordt duidelijk wat het vervolg van deze uitspraak gaat zijn. Tot die tijd raden wij u aan hierover advies in te winnen bij een juridisch adviseur.Met vriendelijke groet,Jan Peter Leentfaar
    Klantenservice Staatsloterij

Ook een klacht indienen over De Nederlandse Staatsloterij ?