Opgelost door De Nederlandse Staatsloterij : Ongewenst bellen voor reclame doeleinden

Benneman

Heb afgelopen december meegedaan aan de staatsloterij.
Heb nergens iets ingevuld of aangevinkt dat ik gebeld wens te worden voor promotionele acties.
Sta al meer dan 4 jaar ingeschreven bij het be-me-niet register.

Wordt gebeld, geef aan dat ik niet gebeld wens te worden en dit nergens kenbaar heb gemaakt en vervolgens wordt er toch gevraagd of ik nog mee wil doen aan een telefonische enquette.

Niet meer telefonisch of via de post benaderen.

Wij vinden dat De Nederlandse Staatsloterij hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

De Nederlandse Staatsloterij
    Geachte heer Hinderink,Wat vervelend om te vernemen dat u tegen uw wil in door ons gebeld bent. Ik heb uw telefoonnummer en postadres direct afgemeld voor promotionele doeleinden. Houd alstublieft rekening met een verwerkingstijd van maximaal vier weken, het kan dus voorkomen dat u in de tussentijd nog een bericht ontvangt.De Staatsloterij past het Bel-me-niet register toe in alle gevallen waarin dat is vereist. Wanneer u bent ingeschreven in het Bel-me-niet register zullen wij u nooit bellen, tenzij:- U een klant bent (geweest) van de Staatsloterij
    - U zelf heeft aangegeven dat wij u mogen bellen voor een aanbod om mee te gaan spelen. Dit kan bijvoorbeeld wanneer u op internet een enquête invult en in een vraag aangeeft een telefonisch aanbod te willen van de Staatsloterij of na de enquête aanvinkt dat wij u mogen bellen. In deze gevallen is het toegestaan u telefonisch te benaderen ondanks dat u in het Bel-me-niet register staat. Om er voor te zorgen dat u niet meer ongevraagd gebeld wordt door bedrijven waar u klant bent (geweest), kunt u gebruik maken van uw Recht van Verzet.Voor verdere toelichting verwijs ik u graag naar ons privacy statement: https://www.staatsloterij.nl/cspublish/Satellite/Staats/privacy#paragraph12Met vriendelijke groet,Maaike Treebusch
    Klantenservice Nederlandse Staatsloterij
    Benneman
    Vind het vreemd dat als je ergens een klant bent geweest je benadert mag worden voor promotionele doeleinden. Hier kan de staatsloterij transparanter in zijn en de klanten laten kiezen of ze benadert willen worden. Voor mij genoeg reden om niet meer een product af te nemen bij de staatloterij.

Benneman

Ook een klacht indienen over De Nederlandse Staatsloterij ?