Opgelost door De Nederlandse Staatsloterij : online staatsloten

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 47707
Gebruiker
J. ter Haar
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 25 dec 2013 loten met eindcijfer online gekocht, 27 dec klantenservice ingelicht dat van de 10 eindcijfers er vier niet de juiste waren. 6Jjan een reactie dat het een technische fout was, excuus, maar er was niet meer aan te doen.
Ik heb geantwoord dat ik van de staatsloterij eis/verwacht dat zij mij leveren wat ik besteld heb.
16 Jan. nogmaals gevraagd om een reactie, nu 20 jan., nog geen reactie.

De oplossing

Ik heb voorgesteld mij het bedrag voor de betreffende loten terug te betalen of vier andere loten te leveren met door mij gewenste eindcijfers.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat De Nederlandse Staatsloterij hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    De Nederlandse Staatsloterij
    Datum
    Geachte heer Ter Haar,Ik begrijp dat het vervelend is om lang te wachten op een reactie van de Staatsloterij. Ik wil u graag laten weten dat uw verzoek in behandeling is genomen door de desbetreffende afdeling en dat wij zo snel mogelijk een reactie zullen geven met meer informatie. Het spijt me dat ik op dit moment echter nog niets concreets kan toezeggen.Met vriendelijke groeten,
    Barbara de Snoo
    Klantenservice Staatsloterij
  2. Auteur
    J. ter Haar
    Datum
    De staatsloterij heeft mij gegeven wat ik heb besteld, dus vier nieuwe loten . Zelfs vier hele i.p.v. halve loten.
    Weliswaar wat laat, maar keurig opgelost!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J. ter Haar
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over De Nederlandse Staatsloterij ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen