Klacht De Nederlandse Staatsloterij : oudejaarsloten

Klachtnummer
# 145579
Gebruiker
Rita
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb 4 halve loten gekocht voor oudejaarsavond. Met die loten zou ik ook mijn aankopen vandecember terug kunnen winnen. Nu wil ik ze actieveren ( wat tot 31 dec zou kunnen) kan ik niet eens op die site komen en lijkt die wel uit de lucht genomen te zijn. Heel raar !! Word alweer bedonderd door de staat. Nu maak ik dus geen kans op die 450 euro die ons heel goed van pas zou komen. Ik heb alles nagezocht via internet.

De oplossing

Dat ik mee kan doen en zo niet moeten ze mij maar zo 450 euro betalen !!!! Zeker niet minder dan mijn 4 loten uit betalen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat De Nederlandse Staatsloterij hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    De Nederlandse Staatsloterij
    Datum
    Hartelijk dank voor uw bericht.

    Vervelend dat u problemen heeft ondervonden bij uw poging deel te nemen aan de actie om uw kerstinkopen terug te winnen.

    Om u van dienst te zijn is het mogelijk om uw deelname handmatig toe te voegen aan het trekkingsbestand. Om hiervoor in aanmerking te komen verzoek ik u om uiterlijk woensdag 6 januari 2016 telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice via het gratis telefoonnummer 0800 - 023 13 03. Wij zijn u tussen 08:30 en 21:00 uur graag van dienst.

    Wanneer u een Oudejaarslot in de winkel heeft gekocht, houdt u uw lotnummer dan alstublieft bij de hand, daar wij een deel van de barcode nodig hebben om uw deelname te activeren.

    Bij voorbaat dank voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    Liza ketelaar
    Klantenservice Staatsloterij
  2. Auteur
    Rita
    Datum
    Moet je weer bellen en zeker lang in de wacht staan !!!! Bellen kost altijd geld dus weer extra uitgaven.

Ook een klacht indienen over De Nederlandse Staatsloterij ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen