Klacht De Nederlandse Staatsloterij : schrijf iets over de directeur en krijg GEEN lotenmeer

piet bell

Krijg een brief van de staatsloterij de directeur schrijft o.a. dat hij het goed doet dat 60 procent goed die prijzen worden uitgekeerd is bla bla.Mail terug dat ik het bijzonder vreemd vindt dat de hoofdprijs meestal op een vijfje valt dat hij dus eigenlijk aan het sjoemelen is EN dat ik ook zou zeggen met zo een salaris,dat het niet waar is wat er wordt geschreven. De rechter heeft U al op de vingers getikt! V.a dat moment besta ik niet meer!! e-mails versturen naar de staatsl geeen antwoordt heb het GOED gedaan want hij is op zijn p.k getrapt. Dus dit is de klacht je geef antwoordt op de brief .Vr.Gr. B.Soeter J.v.Stolbergstraat 3, 3331BH Zwijndrecht

Ach schijnbaar is het zo dat ze er niet mee overweg kunnen ga absoluut niet vragen of ik a.u.b. weer mee mag doen. Schrijf mij dan ook niet de rechter heeft je niet voor niets gewaarschuwd! Het gaat U allen goed

Wij vinden dat De Nederlandse Staatsloterij hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

De Nederlandse Staatsloterij
    Geachte heer Soeter,Naar aanleiding van het telefonisch contact van zojuist dank ik u nogmaals voor uw bericht. Ik garandeer u dan ook dat uw opmerkingen meegenomen zullen worden in aankomende evaluaties.Ik wens u veel geluk in de komende Staatsloterij trekkingen alsmede in de trekkingen van het Miljoenenspel, waarvan ik de deelname zojuist weer heb gereactiveerd.Met vriendelijke groet,Casper Beijk
    Klantenservice Nederlandse Staatsloterij

Ook een klacht indienen over De Nederlandse Staatsloterij ?