Klacht De Nederlandse Staatsloterij : speelgeschiedenis.

Klachtnummer
# 97055
Gebruiker
staatsloterij
Datum
3 reacties

Details

De klacht

KLACHT
Via uw service per tel. werd mij verwezen naar deze hopelijk goede side.
Gaarne ontvang ik per omgaande mijn speelgeschiedenis.
A.G Broeders
Klein Loo 3A
5081BG Hilvarenbeek

klantnummer 10606051

De oplossing

Gaarne berichtgeving

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat De Nederlandse Staatsloterij hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    De Nederlandse Staatsloterij
    Datum
    Geachte heer Broeders, Ik heb uw e-mail met het verzoek om de speelgeschiedenis ontvangen. Deze wordt spoedig opgepakt en u ontvangt hier binnenkort bericht over. Met vriendelijke groet, Jan Peter Leentfaar
    Klantenservice Nederlandse Staatsloterij
  2. Auteur
    staatsloterij
    Datum
    Wil graag een tijdstip van afhandeling.
    "Binnenkort"is te ruim geformuleerd.
  3. Auteur
    De Nederlandse Staatsloterij
    Datum
    Geachte heer Broeders, Ik snap dat u dit graag snel afgehandeld ziet. Dat willen wij ook graag, maar de zorgvuldigheid waarmee we met deze zaak moeten omgaan, zorgt ervoor dat ik u helaas geen richtdatum kan geven voor een definitief antwoord. Met vriendelijke groet,Jan Peter Leentfaar
    Klantenservice Nederlandse Staatsloterij

Ook een klacht indienen over De Nederlandse Staatsloterij ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen