Klacht De Nederlandse Staatsloterij : Staatloterij App werkt niet

Klachtnummer
# 443051
Gebruiker
M.E.M. Mulder
Datum
0 reacties

Details

Klacht

De Staatsloterij presteert het om echt al jaren gewoon een niet goede app in de lucht te houden zonder iets te doen met de klachten van gebruikers. Het ophalen van de loten tijdens een trekkingsdag is al jaren een drama. Het lukt niet, of het lukt pas uren later, of er verschijnt een melding dat door een technische oorzaak...bla bla bla… Ik verwacht van een bedrijf als de Staatsloterij dat ze met de ruime middelen die ze hebben, een fatsoenlijke app kunnen ontwikkelen die ook ten tijde van een trekkingsdag genoeg requests aankan om de gebruikers van de gevraagde info ( hun loten) te kunnen voorzien. Natuurlijk is de belasting op de database hoog op de 10e van de maand om 22:00uur, maar dat weten ze toch??? Dus zorg dat je genoeg capaciteit hebt...heel simpel!

Nog erger: iedere maand geef ik via de Feedback-optie die in de app aanwezig is feedback dat het weer niet werkt, met op en aanmerkingen...iedere maand...iedere maand...en ik ben dus nog never geen enkele keer, op welke manier dan ook, benaderd door hen...wat voor een gevoel mij dat geeft?? Dat het ze geen ene zak interesseert...

Is het een kleine club met beperkt ontwikkelbudget, oke, dan begrijp ik het enigszins, maar de Staatloterij?? De Nederlandse Staatloterij???? Ik kan er met de pet niet bij, onbegrijpelijk....triest, en onbehoorlijk...

Gewenste oplossing

Laat ze eens een keer reageren? Er iets mee doen? Maar dan ook echt?

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat De Nederlandse Staatsloterij hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over De Nederlandse Staatsloterij ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen