Klacht De Nederlandse Staatsloterij : Staatslot na een jaar verlopen! Al was het een miljoen ook dan kreeg ik niets helaas pech!!

# 319025
Basvanderhorst

Ik wil graag mijn ongenoegen over de staatsloterij kwijt, wij hebben een aantal staatsloten die na 1 jaar verbouwen en daarna verhuizen nu eindelijk uit de doos te voorschijn zijn gekomen. Op het postkantoor konden ze zien dat we prijs hadden maar konden dit niet uitbetalen omdat dit niet mag na een jaar. We moeten even contact opnemen met de staatsloterij. Nou net gebeld met de staatsloterij en de data van de loten doorgegeven en de nummers ja we hebben inderdaad prijs! Tis 20 euro maar daar zijn we al erg blij mee. We kunnen dit lot opsturen naar de staatloterij maar wellicht is het makkelijker om dit op het postkantoor te doen?? Aangegeven dat we hier al waren geweest maar dat we bij de klantenservice moesten zijn omdat ze ons op het postkantoor niet verder konden helpen. Ooo nee hoor (eindelijk werdt de klantservice medewerker wakker denk ik) helaas dit kan niet meer u lot is te oud.!! Gevraagd naar haar teamleider omdat ik het erg vervend vindt dat je het ene moment 20 euro hebt en een minuut later niet meer. Geen sorry alleen maar tje het is zo u heeft pech. Nadat ik om haar naam had gevraagd en een teamleider werd de verbinding verbroken...

ik vindt als een medewerker een fout maakt dat er wel een excuus op zijn plaats is, en ik kan dus gewoon naar mijn geld fluiten ?

Wat een slechte zaak dat ze voor die 20 euro en zoveel fout geen uitzondering kunnen maken. Wij spelen sinds een klein jaar elke maand automatisch mee. Hier gaan we waarschijnlijk mee stoppen, bedrijven die geen service kunnen verrichten wil ik geen zaken meer mee doen!

Wij vinden dat De Nederlandse Staatsloterij hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over De Nederlandse Staatsloterij ?