Klacht De Nederlandse Staatsloterij : Verwijderen van het ongemerkt aangemaakt profiel wordt je niet gemakkelijk gemaakt.

Klachtnummer
# 371944
Gebruiker
Misleidend
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb een gratis staatslot gekregen. Om dat te activeren moet je je eerst registreren bij de Staatsloterij. Daarna moet je akkoord gaan met maandelijkse afschrijvingen. Dat wil ik niet en ik wil dus mijn profiel verwijderen bij de Staatsloterij. Maar dat kan enkel door eerst te bellen en dan verlangt men een kopie van je identiteitsbewijs. De Staatsloterij maakt het je graag zo moeilijk mogelijk is mijn conclusie en een gratis Staatslot bestaat dus uiteindelijk niet.

Gewenste oplossing

De Staatsloterij moet recht door zee zijn. Als je een gratis staatslot wilt activeren, moet vooraf duidelijk zijn waar je aan begint en niet gaandeweg.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat De Nederlandse Staatsloterij hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over De Nederlandse Staatsloterij ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen