Klacht De Nederlandse Staatsloterij : WK-Boek 'trots op Oranje''

tulpje29

Ik kreeg als'vaste klant' een 'cadeau' van de Staatsloterij.
Het WK-boek trots op Oranje. Deze zou ik op kunnen halen bij de Primera , nadat ik mijzelf zou hebben ingelogd met mijn klantnummer. Meteen 14 december geprobeerd, maar kon niet inloggen, toen maar naar de Primera toe, maar daar hadden ze ook niks. Er staat duidelijk aangegeven op mijn aankondiging dat ik het boek kon ophalen van 12 december t/m 31 december. Maar let op , wees snel want op is op!
Ik was er vroeg bij omdat ik het boek graag aan mijn kleinzoon had gegeven, omdat hij met z'n 12 jaar gek is op voetbal. Helaas..... Ik speel al tientallen jaren mee als vaste speler, maar als ik dan een cadeau krijg moet ik er zelf achteraan gaan rennen en voel me een idioot in de Primera winkel omdat het bijna lijkt alsof ik het zelf verzonnen heb dat ik een 'cadeau' heb gewonnen.
Laten ze het 'cadeau' gewoon opsturen naar je huisadres , net zoals agenda's ieder jaar. Wel zo eerlijk! Voel me nu voor de gek gehouden!

Zou graag het boek alsnog ontvangen, ik voel me echt in de maling genomen.
Stuurt de Staatsloterij naar Primera bv 2 boeken op bv 50 aankondigingen naar mensen dat ze een boek kunnen afhalen? Die andere 48 hebben dus pech gehad? Ik hoop dat de Staatsloterij dit kan oplossen met al die mensen zoals ik die graag hun cadeau hadden gehad en er net als ik niets van deze handeling snappen.

Wij vinden dat De Nederlandse Staatsloterij hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over De Nederlandse Staatsloterij ?