Klacht De Nederlandse Staatsloterij : WK boek niet meer verkrijgbaar

Franky

Heb nog geen 24 uur na het ontvangen van de mail over het zogenaamde cadeau ingelogd en kreeg al de melding dat het boek niet meer verkrijgbaar is. Is dit soms een goedkope manier om nog wat extra gegevens los te krijgen van de speler want je moet eerst vooraf nog wel even wat aanvullende gegevens invoeren. Ben benieuwd of de Staatsloterij hier antwoord op geeft want ervaringen leren dat automatisch beantwoorde bevestigingsmails (in het algemeen) vaak geen vervolg krijgen.

Wij vinden dat De Nederlandse Staatsloterij hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

De Nederlandse Staatsloterij
    Geachte Frank Smits,Door een technische fout is er onterecht een melding verschenen dat de boeken op waren. Dit is inmiddels hersteld. Er zijn nog voldoende boeken beschikbaar, verspreid over alle Primera vestigingen.
    Op www.staatsloterij.nl/wkboek kunt u inloggen met uw Mijn Staatsloterij account of uw account activeren. Als u bent ingelogd kunt u uw persoonlijke voucher printen en kunt u bij elke Primera winkel een WK-boek afhalen. Let op, voor deze actie geldt: OP=OP Als u problemen ondervindt bij het inloggen op Mijn Staatsloterij of bij het activeren van uw Mijn Staatsloterij account, kunt u contact opnemen met de Klantenservice. U kunt ons bellen op het gratis telefoonnummer 0800 - 023 13 03. Wij zijn u van maandag tot en met vrijdag tussen 08.30 en 21.00 uur graag van dienst.Met vriendelijke groet,
    Katja Smit
    Klantenservice Staatsloterij
    Franky
    waarom informeert Staatsloterij niet persoonlijk per mail aangezien de klacht ook rechtstreeks is gedaan en de staatloterij alleen maar d.m.v. een elektronische bevestigingsmail heeft gereageerd en als het echt om een technische storing gaat waarom informeert de staatsloterij dan niet hun spelers via de mail of wordt die alleen maar met reclame bestookt?

Franky

Ook een klacht indienen over De Nederlandse Staatsloterij ?