Klacht De Nederlandse Staatsloterij : staatslot was al uitbetaald

Klachtnummer
# 46427
Gebruiker
knakkie
Datum
2 reacties

Details

De klacht

ging mijn lot verzilveren bij de AH kreeg te horen dat mijn lot al uitbetaald was
dit is voor mij onmogelijk en het gaat om 10 euro

De oplossing

eerlijkheid

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat De Nederlandse Staatsloterij hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    De Nederlandse Staatsloterij
    Datum
    Geachte heer Vergeer, Ik vind het vervelend om te vernemen dat het verkooppunt aangaf uw prijs niet te kunnen uitkeren en ik kan me voorstellen dat dit vragen bij u oproept. Graag willen wij uitzoeken wat hier aan de hand is. Ik wil u vragen het lot, de bon (aankoopbewijs) samen met uw gegevens (naam- en adresgegevens, rekeningnummer) en een korte toelichting op de situatie naar ons op te sturen. Dit kan naar onderstaand adres:De Nederlandse Staatsloterij
    T.a.v. Klantenservice
    Paleisstraat 5
    2514 JA Den HaagDaarnaast adviseer ik u om een kopie van het lot en het aankoopbewijs voor de zekerheid zelf te houden. Wij zullen dit voor u gaan uitzoeken. Bij voorbaat dank voor uw medewerking. Met vriendelijke groet, Mirjam Feer
    Klantenservice Staatsloterij
  2. Auteur
    knakkie
    Datum
    heb het lot met uitleg naar de klantenservice gestuurd zoals julie mij hebben uitgelegd