Klacht De Nederlandse Voorschotbank: DNV employe onbeschoft terwijl ze tekort zijn geschoten met niet toesturen van de regluiere brief

G

Heden ochtend een sms ontvangen van DNV of ik mijn maandelijks bedrag nog wil betalen. Vanmiddag DNV gebeld en gevraagd waarom ik geen post heb ontvangen, gezien wanneer ik deze ontvang ik altijd betaal.Antwoord; Waarom heeft u niet betaald. Mijn antwoord; Waarom krijg ik geen antwoord op mijn vraag, ik bel u op en ik wil eerst antwoord op mijn vraag. De meneer aan telefoon geeft een antwoord welke ik niet versta gezien hij erg binnenmonds praat, hierbij is hij ook gewoonweg brutaal ook. Wederom wijs ik meneer dat ik graag een antwoord wil, waarop ik te horen krijg..dat vertel ik net moet ik het weer herhalen? Als ik uiteindelijk meneer vraag of ik zijn baas mag spreken, krijg ik een antwoord; wanneer gaat u betalen meneer?? Voor de duidelijkheid, ik betaal altijd mijn rekeningen op tijd. Gezien ik dit keer geen reguliere post ontvangen heb van de Nederlandse Voorschotbank ( DNV ) heb ik deze natuurlijk gemist. Meneer wilt mij erop wijzen dat ik gewoon had moeten weten dat ik moet betalen. Echter wijs ik meneer erop, dat als ik net als afgelopen maanden/jaren deze gewoon ontvangen had zij dit bedrag allang hadden ontvangen. Ook kreeg ik een antwoord dat ze een "kinderziekte"hebben, waardoor ik deze niet via de reguliere post ontvangen heb. Als ik dan vraag waarom ik nooit een mail hierover heb ontvangen, heeft meneer geen duidelijk antwoord. Gezien ze wel een sms text kunnen zenden, hadden ze dit zelfs via sms text kunnen sturen zodat ik wist dat het weer tijd was om te betalen. Echter hebben ze hierin tekort geschoten. Geen mail, geen sms, geen reguliere post wat ik normaliter krijg..helemaal niets. Dikke klacht met name tegen de meneer die ik heden om 14.45 uur niet langer dan 4 minuten gesproken heb. Gezien ik netjes moet en wil blijven wil ik alleen maar zeggen, dat ze tegenwoordig ook alles maar aannemen. Deze persoon is niet gekwalificeerd voor het werk wat hij doet, dat is mijn mening. Klant blijft altijd koning dacht ik, in dit geval was het helemaal niet zo. Die man is brutaal, u kunt het bandje wellicht terug luisteren DNV/Nederlandse voorschotbank.

Ik wil graag zoals altijd weer mijn maandelijks bedrag via de reguliere post ontvangen, zoals altijd het geval is geweest. Dit is uiteraard ook voor mijn eigen administratie, anders kan iedereen wel een rekening sturen zult u begrijpen.

Ook een klacht indienen over De Nederlandse Voorschotbank?