Klacht De Nederlandse Voorschotbank: Persoonlijke Lening aangevraagd en later door tussen persoon stiekem omgezet in Doorlopend krediet,

Klachtnummer
# 43311
Gebruiker
Mila
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een lening aangevraagd van 3000 euro persoonlijke lening, ik heb 795 euro moeten betalen voor administratie kosten en er werd stiekem 12 maanden lang 9,95 af getrokken. Deze lening is later omgezet in een doorlopend krediet en met een bedrag van 5000 euro ter wijl ik 3000 euro persoonlijk lening heb aangevraagd.
Dit moet opgelost worden dit is oplichterij. Als ik contact opneem dan wordt er steeds gezegd ik moet regelen met me tussenpersoon elke keer is dit iemand anders mijn adviseur is volgens hun VDZ Geldzaken B.V

De oplossing

Er moet uitgezocht worden waar dit mis is gegaan en al de teveel rente moet terug gevorderd worden.

0 reacties

Ook een klacht indienen over De Nederlandse Voorschotbank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen