Klacht De Nissewaard : Garantiebepaling op tegelvloer moet opgevolgd worden

Klachtnummer
# 269009
Gebruiker
H. Jansen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Het bedrijf is al weken niet meer telefonisch bereikbaar voor ons.
Zij hebben garantie gegeven op het leggen van een tegelvloer. De tegels zijn losgelaten van de ondervloer. Zij erkennen de fout en zoeken naar een oplossing, maar houden ons tijdens die proces zeer slecht op de hoogte en zijn telefonisch niet bereikbaar. We verliezen het vertrouwen in een goede afloopt.
De vloer is in februari gelegd we willen weten wanneer het probleem wordt opgelost.

De oplossing

datum plannen wanneer de vloer wordt gerepareerd. Of volledige vergoeding van kosten die wij maken als we de opdracht voor reparatie aan iemand anders geven.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat De Nissewaard hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over De Nissewaard ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen