Klacht De perfecte tas: Vrijwel geen communicatie mogelijk met deperfectetas en geen oplossing bij levering verkeerd product

Klachtnummer
# 270621
Gebruiker
R.W.C. Daamen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 20 juni schoenen besteld en betaald (+- 100 euro), geen bevestiging via email; na 6-7 weken zijn verkeerde schoenen geleverd (waarde +-40 euro); gereageerd via site met verzoek om terugstuuradres; reactie in het engels van Emily Woods volgde; voorstel was houd de schoenen en koop voor de halve prijs wat anders op de site; mijn voorstel schoenen maatje kleiner of geld terug; daarna geen reactie meer gehad: bericht gestuurd dat ze in gebreke zijn gebleven en ik via de media actie ga ondernemen.

De oplossing

Geld terug en waarschuwing over onbetrouwbaarheid bedrijf.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat De perfecte tas hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over De perfecte tas?