Klacht De Reisplanner: De Reisplanner probeert mij iets te verkopen wat ik neit wil hebben.

Klachtnummer
# 277737
Gebruiker
Abbesijn
Datum
0 reacties

Details

De klacht


Ik ben gebeld met een voorstel voor een timeshare-achtige constructie voor reislustige mensen. Ik wist niet precies wat het inhield maar ik zou een mail krijgen waarin dit werd toegelicht. Ik zou 2 weken hebben om te besluiten niet deel te nemen. Ik heb nooit een mail ontvangen maar wel na 4 weken een factuur. Ik had immers niet gereageerd. Toen ik aangaf dat ik niets had ontvangen op de door hun aangegeven datum werd mij bericht dat ik moet betalen want zij hebben een mail gestuurd op 26 september. Hoe kan ik mij verdedigen tegen deze valse actie?
Hieronder de mail die ik heb ontvangen van de Reisplanner.
Met vriendelijke groet, [Naam verwijderd door moderator]
De bevestigingsmail met uw certificaat is u op 26 september 2017 verzonden. Zoals vermeld in de mail was de uiterste annuleringsdatum 10 oktober 2017. Binnen deze termijn kon u genieten van uw recht tot herroeping.

Tevens bent u tijdens het gesprek erop geattendeerd dat de mail (afhankelijk van uw mailinstellingen) in de ongewenste box terecht kan komen. Tijdens het gesprek bent u hiermee akkoord gegaan.

Gezien wij binnen de bedenktijd geen reactie van u hebben ontvangen betreft de bevestigingsmail zijn wij er van uit gegaan dat u gebruik wenst te maken van ons aanbod. Zodoende is uw order verwerkt, en heeft u de factuur van ons ontvangen.

Zoals afgesproken betaalt u éénmalig € 149,99.
Na ontvangst van uw betaling wordt u deelgenoot van de vakantievilla’s van DeReisPlanner en kunt u 3 jaar lang, 1 week per jaar genieten van een vakantie via DeReisPlanner.

Wij zien uw betaling graag tegemoet en wensen u alvast een heerlijke vakantie toe!

Wij vertrouwen erop u hiermee van dienst te zijn geweest.

Met vriendelijke groet,

[Naam verwijderd door moderator]
DeReisPlanner

De oplossing

Ik wil de factuur niet betalen, ik wil helemaal geen gebruik maken van het aanbod maar heb nooit de kans gekregen om te weigeren, althans binnen de door hen gestelde termijn.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat De Reisplanner hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties