Klacht De Reisplanner: Oplichting bij De Reisplanner

Klachtnummer
# 292680
Gebruiker
Juzo333
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik ben 12 dec 2017 gebeld door de Reisplanner met een aanbieding.
Het klonk interessant en omdat ik eerst een informatie mail zou krijgen waar ik me ook in af kon melden, heb ik de informatie aangevraagd.

De eerste mail die ik kreeg was op 29 december 2017 met daarin de factuur.
Ik heb meteen gereageerd dat ik hier geen gebruik van wilde maken.

Ze gaven per mail aan dat ik een dag te laat was met reageren.

Ik heb daarop gereageerd en aangegeven dat dit de eerste mail was die ik ontvangen had. Maar een antwoord kreeg ik niet, alleen maar herinneringsmail met verhogingen van het bedrag.

Weer gemaild totdat ik 08-02-2018 een telefoontje kreeg waarin mij werd uitgelegd dat ze uit coulance uit zouden schrijven, maar dat ik wel Euro 52,00 annuleringskosten moest betalen.

Een bewijs dat ze iets verstuurd hadden, hebben ze tot op heden niet geleverd.

De oplossing

Ik wil graag uit het bestand gehaald worden, een bevestiging krijgen dat alles zonder annuleringskosten geannuleerd is.

Daarna zou dit bedrijf verboden moeten worden

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat De Reisplanner hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over De Reisplanner?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen