Klacht De Reisplanner: Telefonische oplichting

Klachtnummer
# 278930
Gebruiker
ComBats
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Gebeld door de reisplanner en na herhaaldelijk gezegd te hebben nergens aan vast te willen zitten, akkoord gegaan met versturen van "informatie".
Geen mail gezien en na twee weken een factuur van 149,95 gehad voor het "contract" om 3 jaar lang onze reis te plannen en een bon voor gratis taxivervoer.
Mijn spam nagekeken en daar stond de mail, met als verwijzing dat ik binnen twee weken moest reageren en anders zou ik akkoord gaan met de "overeenkomst"
Meer informatie over dit bedrijf is te lezen op:

https://www.facebook.com/search/str/slachtoffers+oplichting+beterprijs+%2F+dereisplanner/keywords_search?filters_rp_group=%7B%22name%22%3A%22my_groups_posts%22%2C%22args%22%3A%22%22%7D

(Facebook pagina "slachtoffers oplichting beterprijs/dereisplanner")

De oplossing

Het oprollen van deze boevenbende.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat De Reisplanner hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over De Reisplanner?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen