Klacht De Rekenwinkel: bestelling rekenmachine

Klachtnummer
# 188748
Gebruiker
Louis
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 30-8-2016 heb ik via bol.com een rekenmachine gekocht bij de rekenwinkel.nl. Nadat ik op 16-9-2016 nog steeds geen rekenmachine heb ontvangen, heb ik een Email gestuurd met daarin het verzoek de rekenmachine te verzenden. Dezelfde dag kreeg ik antwoord van het bedrijf dat het type rekenmachine die ik besteld had niet voorradig was en werd mij een alternatief voorgesteld. Op dit alternatief heb ik 19-9-2016 een bevestigend antwoord gegeven.

Ik heb echter nog steeds mijn bestelling niet mogen ontvangen en heb al meerdere keren contact met het bedrijf opgenomen via Email (op 23-9-2016 met een antwoord op dezelfde dag en op 27-9-2016 zonder antwoord) en telefoon (op 28-9-2016). Vandaag (5-10-2016) heb ik weer een Email gestuurd.

De oplossing

Graag deze week de aflevering van de rekenmachine.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat De Rekenwinkel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over De Rekenwinkel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen